Een dagje te laat......... - Reisverslag uit Houffalize, België van talentstadpraktijkonderwijs - WaarBenJij.nu Een dagje te laat......... - Reisverslag uit Houffalize, België van talentstadpraktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

Een dagje te laat.........

Door: Robby Prins

Blijf op de hoogte en volg

12 April 2019 | België, Houffalize

Best mensjes,

We hebben vandaag de hele ochtend buiten gewerkt. We hebben veel onkruid weg gehaald en veel bladeren weg geharkt. Angelo heeft nog mee geholpen de mountainbikes schoon te maken. Wij zijn in de middag nog naar een klein stadje geweest en daar hebben we nog bij een kasteel gekeken. Ook hebben we daar zelf nog even in het stadje gekeken voor souvenirs. Daarna zijn we nog ergens gaan eten en toen zijn we weer terug gegaan naar de camping. We hebben ook een vuurtje gemaakt.

Groetjes Robby

  • 12 April 2019 - 06:50

    JWSpannenberg:

    Ik begon mij al zorgen te maken:-), maar gelukkig jullie hebben toch wat gedaan.....
    Leuk dat jullie ook in de omgeving dingen gaan bezoeken.
    werk ze maar weer vandaag.....
    groetjes Spannenberg

  • 12 April 2019 - 09:31

    C Van Benthem:

    Ik ben een beetje jaloers...shoppen, naar een kasteel, een vuurtje stoken... super zeg!
    Ik hoorde van Spannenberg dat jullie ook vreselijk goed aan het klussen zijn, mooi!
    Ziin jullie een beetje lief voor Telgenhof en Vermeer?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Houffalize

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 April 2019

Uitje

13 April 2019

En weer een dag te laat, maar wel een lang verslag

12 April 2019

Een dagje te laat.........

10 April 2019

Hallo Agmed

09 April 2019

Tenten inrichtingen

Actief sinds 22 Maart 2019
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 2748

Voorgaande reizen:

22 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: