De eerste dag, de reis en aan het werk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van talentstadpraktijkonderwijs - WaarBenJij.nu De eerste dag, de reis en aan het werk - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van talentstadpraktijkonderwijs - WaarBenJij.nu

De eerste dag, de reis en aan het werk

Door: Angelo Kraan

08 April 2019 | Nederland, Zwolle

Hallo kijker

We kwamen allemaal om 6:45 op school en we vertrokken om 7 uur naar Houffalize
In België.
En we kwamen om 11:15 aan en werden warm ontvangen .
Nog geen 15 minuten later deden we al weer een activiteit
In de bergen dat hete een laagte parkoer.
En toen gingen we effe wat eten. en toen hebben we 2 tenten opgezet in te regen en toen dacht ik ik maak bob mooi nat van het water wat op de tent lach en toen kreeg ik alles over me zelf geen dat was wel lache (we werkten in 2 teams )
En nu zijn we pasta aan het koken

Met vriendelijke groet van Angelo kraan.

• 08 April 2019 - 16:09

Inge Schulkes:

Dag allemaal en dank Angelo voor je verslag van deze eerste dag! Heb de foto’s gezien wat zijn jullie al direct goed begonnen toppers. Die pasta zal er wel in zijn gegaan na al dat harde werken. Dat wordt straks heel lekker slapen na zoveel buitenlucht. Geniet nog even vanavond en straks heerlijk zzzzzzzzz. Groet mevr. Schulkes

• 08 April 2019 - 17:00

Marjolein Paape- Niemeijer:

Hoi allemaal!
    Fijn om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen en warm zijn ontvangen!
    En gelijk al aan de slag! Super!
    Welterusten voor straks! Ik ben ook erg benieuwd naar foto's (?).
    Groet, Marjolein

• 08 April 2019 - 17:38

Jw Spannenberg:

Wat is het fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, en ook zo snel.
    Mooi om te lezen dat jullie al direct tenten hebben opgezet en veel plezier hebben.
    Geniet samen van deze ervaring, dit vergeet je nooit meer.
    Mooi verslag Angelo.
    Als het goed is komen de foto’s op de website en of Facebook.
    Voor straks slaap lekker, en ik ben benieuwd naar het volgende verslag.
    Groetjes Mn Spannenberg

• 09 April 2019 - 07:44

Gerrie Prins:

Wat een leuk verslag. Jullie zijn al goed bezig geweest. Ook een leuk filmpje. Ga zo door met z`n allen TOPPERS